Vai a sottomenu e altri contenuti

Presentazione del Sito

Benevènnitos in su situ Istitutzionale de sa Comuna de Irgoli. Bos saluto a totus chin sa limba de sa zente de Baronia. Augurandemi chi in presses - e bi semus giai pessande - peri custu situ si potat lèghere in limba sarda - e peri in àteras limbas istranzas.
Su disizu de fàchere connòschere sa vidda nostra est mannu. Est mannu su disizu chi totus sos atos chi s'Amministrazione Cumonale produit sian disponìbiles a totus. Pro controllare e zuicare s'operatu nostru chi cherimus imprentatu a eficèntzia e trasparèntzia.
Commente est mannu su disizu de bos fàchere connòschere sas galanias chi su territòriu nostru cunservat pro sos visitatores in pare chin sa zentilesa e cortesia de sos abitantes suos.
''Bos at a èssere datu unu viazu fatu chin sos sensos , tra sos ritmos lentos e profumatos de mare e buscos , tra terra e memoria , un'esperièntzia chi non azis a ismenticare mai . Pro sa zente chi azis a azoviare azis a gollire et cunservare in su coro s'amentu de una terra nòbile e antica''.
Bona navigatzione in su situ de sa Comuna de Irgoli.


*******************

Benvenuti nel sito Istituzionale del Comune di Irgoli. Saluto tutti con la lingua della gente di Baronia. Augurandomi che subito - e ci stiamo già lavorando - anche questo sito si possa consultare in lingua sarda e anche nelle altre lingue straniere.
Il desiderio di far conoscere il nostro paese è grande. E' grande il desiderio affinchè tutti gli atti prodotti dal Comune siano disponibili. Per controllare e giudicare il nostro operato che vogliamo sia improntato alla massima efficienza e trasparenza.
Come è altrettanto grande il desiderio di farvi conoscere le bellezze che il nostro territorio conserva per i visitatori insieme alla gentilezza e cortesia dei suoi abitanti.
''Vi sarà offerto un viaggio fatto con i sensi , tra ritmi lenti e profumi di mare e foreste …. Tra terra e memoria …. , un'esperienza indimenticabile: per quello che vedrete , per la gente che incontrerete …… porterete con voi il ricordo di questa terra nobile e antica''.
Buona navigazione nel sito del Comune di Irgoli.